SAGO VE CEZA BARIŞTI

SAGO YAZIYOR...

selam ,



bugun gercekten onemli bir adim atildi.bunun gerekli

oldugunu dusunuyordum.ben bir yazi yazdim ve

karsiligini bekledigim kisiden bekledigim sekilde

aldim.

ceza da benimle hemfikir,bunlar zaten

olmamaliydi..dinleyen kitle surekli yazilar

yazdi,karaladi.Bunlar sadece bizi degil turkrapin

durusunu etkiledi.haksiz miyim?



ceza nin yazdigi gibi biz yuzyuze gorusemedik

bile,hatta kavga bile etmedik.Sonucta olan biten

geride kalsin demek en dogrusuydu.Zaman en iyi

ilactir.



Ceza nin yazisinin ulasmasiyla artik cogu sey bir

anlam kazandi.artik diss ve karsit tavirdan uzak

durumdayiz.



yazisi icin ceza ya tesekkur ederim.yapilmasi gereken

en muhim ve onemli hamleyi yapti.Gerci yazimi okumadan

yazmis.Olsun yazmasi onemliydi .



Belki de ilk kez bizim parmaklarimizdan boyle yazilar

okudunuz.En iyisi oldu artik ceza ve

sagopa,kolera-ayben vs arasinda herhangi bir problem

yoktur.sular durulmustur,firtinamiz dinmistir.altta

cezanin yazdigi yaziyi aynen veriyorum,dileyen

okuyabilir.



ceza ve ben;her ikimiz rapi en iyi sekilde temsil

etmeye devam edecegiz.



herkese saygilarimi ve sevgilerimi sunarim ahali...



SAGOPA KAJMER MAHLAS KAFKEF





CEZA YAZIYOR....





Herkese saygı ve selamlar, son gelişmelerden çok taze

haberdar oldum.Bana bir diss yapılmış, karşılıklı

yazılar yazılmış, ben Ceza olarak büyük hedefleri olan

bir insanım ve gece uyumak dışında genel olarak bu

hedeflerimin peşinden koşmaktayım, bana çelme takmak

isteyene tüm şiddetimle karşı koymak en büyük

hakkımdır, hayatta ne yaptıysam namusumu,şerefimi

düşünmeyi hiç ihmal etmedim, hatalarım ve güzel olan

her şeyimle ben buyum, hepinizden daha çok eleştiririm

ben kendimi ama sizler bilemezsiniz, bu güne kadar

yaşananlar bir sinir harbi, ne adam gibi yüz yüze

konuşabildik,ne kollarımızı sıvayıp

yumruklaşabildik,Roka, Ayben bunlar benim ailem ve hem

beni hem kendilerini korumak en büyük hakları ama

şayet benim böyle bir şeyden haberim olsaydı müsaade

etmezdim, yeni bir diss yapardım ama asla yazıyla

karşılık vermezdim, şu an için olan olmuş sanırım ve

karşı taraftan bir barış çağrısı geldi, ben bunca olup

bitenden sonra kol kola girip mutluluk pozları

veremem, bu çok sahte ve yalan olur ama bu diss ve

yazışmaların bir sonu gelmeli diye de düşünmekteyim.



Ben Ceza olarak Sagopa nın barış çağrısına evet

diyorum. Bunda sonrası da zamana kalmış bir şey, en

azından birbirimize köstek olmayacağız, eğer içimizden

gelir ise birbirimize destek te olabiliriz, her şeyi

zaman gösterir. Geçen hafta yayınlanan

röportajlarımdan birinde çalıştığım insanlar arasında

sagopa nın ismini vermekten kaçınmadığım gibi, hiçbir

şeyden de gocunmuyorum, bu yazıyı yazarken ne

yazılarını okudum, ne disslerini dinledim, iyi

niyetimi hiçbir şekilde bozmamak için.



daha faza uzatmak istemiyorum artık barış zamanı, ya

da sessizlik diyelim, her şey zamana bağlı. Sagopa ve

ben bir adım attık, sizlerde artık bu doğrultuda

saçmalıklara bir son verin, artık bölünme yok,

olmamalıydı da zaten.

0 yorum:

Yorum Gönder

Sohbet