RAP NİCKLERİ

ROCKÇI OLUP BAŞIMI,POPÇU OLUP KIÇIMI SALLAYACAĞIMA,RAPÇİ OLUR DÜNYAYI SALLARIM·!¦[·Rapankara.tr.cx·]¦!·


Adı anıldığında işte dostum dedim Adım anıldığında tanımam dedi·!¦[· Sagopa Kajmer ·]¦!·



insanlık yatak döşek arkadaşlıksa zaten ölmüşşşşşşşşşşşş·!¦[·Rapankara.tr.cx·]¦!·



hayat kızgın boğa ben kırmızı pelerin... sagopa key·!¦[·Rapankara.tr.cx·]¦!·



"teonun her yaptigi eski parca tirmalamis kulagimi, insan ilhamdan bu kadar yoksulmuymus..."



Karaca ahmet kapıda ahmet kapıda bekler rahmet cok cogumuz ac ve cogumuz tok ·!¦[· Ceza ·]¦!·



''ey rapin sebepsiz anlamı damarlarımda gezinedur şakaklarımda kan birikmiş...ben bi cümlelik bi nokta deilim şiirlerimle gömülecek adım satırlarımda geçmişin tokat izleri...''



Cehennemde yaşadığım için cennet hakkımdır



Bağdat ateş aldığında kalbim vurgun yedi. Güneş doğudan battı. Mumlarını yakıp yorgun düştü uçaklar. Tebessüm etti tüm sanıklar, tankları tanımlar tanıklar, yanıklarla dolu topraklar.Karamparça bulutlar SAVAŞ!!!



Dünya keranesinde bakire değilsin tecavüz edenler var....



"sex güzel ama RAP daha da bi hoştur"·!¦[· Ceza ·]¦!·



beni bırakın kendi halime çok bitkinim ama dıreneceğim terapi ordularınızı geri çekin artık savaşın galibi bendim



Düşmek hiç ayıp değil kalmasını bil!·!¦[·Rapankara.tr.cx·]¦!·



Dayan sabır gerek yolun uzun vakit kısa ölüm yakın·!¦[·Rapankara.tr.cx·]¦!·



saygım senin or.spun olsun kaygın benim aşkım pesimist ıp3 sagopa kajmer·!¦[·Rapankara.tr.cx·]¦!·



"..ilk nefesimde ben senin son nefesinde sen benim kollarımda..."·!¦[·Rapankara.tr.cx·]¦!·



salla gitsin arzular gemiler zaten batık·!¦[·Rapankara.tr.cx·]¦!·



Tanrı ve kalBim seninle durmadan.·!¦[·Rapankara.tr.cx·]¦!·



"ben bugünde yasıyorum yarında meçhulüm"·!¦[·Rapankara.tr.cx·]¦!·



"BANA YAZDIKLARIMIN ANLAMINI SORMAYIN YAZDIKLARIM BENİM ZATEN ANLAMIM"·!¦[·Rapankara.tr.cx·]¦!·



"Pop kültürü sardi korkularimi eritti rüyalarımı binlerce genç paçoz dinledi bu a.q larımı"·!¦[·Rapankara.tr.cx·]¦!·



"Savaş denen şey biraz yavaşla adil hedefi doğru seç hepsi çok saçma..."

bunlar bir kaçı!!·!¦[·Rapankara.tr.cx·]¦!·



nargilenin dumanına benzer hayallerim sadece beni zehirler ve uçup giderrrrr

·!¦[·Rapankara.tr.cx·]¦!·



"gurur ve namus,ölüm için tek husus" yener a.k.a asbest.·!¦[·Rapankara.tr.cx·]¦!·



"düşan kelimesinin anlamını arkadaş sıfatını tasıyanlardan öğrendim" sagopa kajmer·!¦[·Rapankara.tr.cx·]¦!·



CEZA-rap kültürümüz değil tamam o zaman pop kimin rock kimin arabesk kimin cevap verin...



bilinki rap bnim tek sevgilim !!!



vaftis edilmemiş insanların hepsine lanet yagdıran insanların hepsine lanet yağdırmayan insanlara lanet = CEZA



ekmek aslanın agzındaysa benım kalbımde = CEZA



ceza=elimin ayarı yoktur ama dilimle kanasa benzerim..



yoksulluk korkusuyla ömrü servet peşinde harcayanda gördüm fakirliğin özünü!!!!



Rapimi AncaK Ezan Sesi Durdurur!...·!¦[·Rapankara.tr.cx·]¦!·



=tanrı çekti koydu önüne koydu tüm resimleri hatırla,neydi sebebi yapılan tüm hataların bağışla=



=hayata ağlamaklı başlayan bu insanoğlu gördü geleceği=



=sönen mumun emanetiydi gözüme sanki karanlık=



=bir kurşun kaleme benzer hayat tek eksik silgidir anla,insanlar kendileri yazmakta zannetmekte=



Tursu suyuna benzer ask,bakanin azi suLanir.içeninse midesini buLandirir!!...·!¦[·Rapankara.tr.cx·]¦!·



Arkadaşlık zaten ölmüşş Morga kaldırınn ( Sagopanın)



NOEL BABA Bİ YALANDIR ALDIRMAYIN ÇOCUKLAR, GERÇEKLERİ DEĞİL NOEL BABA YI KOVUN EVİNİZDEN....·!¦[·Rapankara.tr.cx·]¦!·



Benim kuşum öttü diye kıl döndü götünde.(ceza)



Bıçak kavgasındayız sen yumrukla geldin.(sahtiyan)



Bu genç rap in ibahim tatlısexi çekti kötü alışkanlıklar hasta etti.(sahtiyan)



De get lan pesimist değil meddah.(fuat)



Alaturka mavzer_rep te vaaz ver velede gaz ver (tüm sözleri)



Egonuzu kontrol ederken tatmin edin

Gemiyi önce terkeden kimdi tahmin edin ·!¦[·Rapankara.tr.cx·]¦!·



Gunes uskudardan dogar ne dogusu ne de batısı var istanbuldan berline kadar parlar kor ederiz bize rakıp varmı rakıp zanneden cokta burası kadıkoy dostum burdan cıkıs yok



gerçek adım hiphop...hiphopn askerleri.. s.k.t.r.n.g.d.n. popun p.çleri



Devletten daha şeffaf kızlardaki bikini Güzel bayan rapimle geldim bırak tipimi ·!¦[·Rapankara.tr.cx·]¦!·



O kadar çok varki hangi birisini yaziiim



Sen, İstanbul'u bacaklarının arasına almışsın.Aferin !... Helal olsun,işi kapmışsın.



ÇEKİP GİTMİŞSİN GÖREMEDİM KARANLIKTI. GERİ DÖNEMEZSİN ARTIK, ARKADAN KİTLİ KAPI.



RESMEN ÖVGÜ BUDALASISIN MASKARA. İĞNEN ANCA SANA BATAR İÇİN KAPKARA. DEMLEN,OL,DOL BARDAĞINA CİDDEN. BENDEN 2 DÖRTLÜK DUYDUĞUNDA DERTLEN !..



Yak sende bu şarkımı katlet hakkımı alırım giderim farzet ömrümü soldur beni maffet bıçağını yüreğime sapla ve terk et.



Feyz al bu gerçek korkma sakın ürkme tırsma geri dönme şans var. Kim özüne dönüp eleştirebilir boşver hepinize iyi akşamlar



Kalbim rüzgara kapılıp dursun, serseri kurşun hasmımı bulsun,dostumun kolundan rabbım tutsun.

·!¦[·Rapankara.tr.cx·]¦!·



BEN CÜMLE MÜHENDİSİ, SEN KAÇAK AVCI O, BENCİLİYETE YENİK DÜŞMÜŞ ISRARKEŞ. BİZ BU YOLDA REHBER SİZ PEŞİMDEN TAKİP, ONLAR PUSUDA SİNİK GAYRETKEŞ.

sago belkide günahlarını yıkıyacak akıttığım damla yaşlar

sago affetmek en asil intikam·!¦[·Rapankara.tr.cx·]¦!·

sago emeklemekle başlar hayatın yolları

sago her işte bir racon var

sago mermi icat oldu mertlik bozuldu

kimi harakiri sandı bu rapleri kimi namus bekçisi gibi dördü kendini

Sagopa Kajmer--Beni sevmek için programlanma devrelerini yakarım,şuan deli misali aşığım 1 kişi hariç herkese şaşıyım

Sansar : Rock Mı Yapıcam A... Akıl Var Nizam Var.

kALEMi Ağlatmak Kolay Değil Sıkıysa Sen Yaz.

Beni Sevmeyin Oğlum Bende Sizi Sevmiyim

Bana Abi Lazım Değil Bana Kardeş Lazım Benim Ustam Yok Bu Rapte Ben Ustaları Bellerim.

Pit10 : Underground'da Her Koşulda Kimmiş Diktatör Bildin Buravo SANSARSALVO...

İsminin üstüne sigaramı bastım, adını kazıdığım koluma kezzap attım, tek bu sözüne doydum, anladımki herşeyinle senin olmak için doğdum"

tutamadım verdiğim sözlerimi silemedim yaşlı gözlerimi ölüm yakın görüyorum izlerini nolur son bir defa tutayım ellerini.................

sagoPA=Kaç tabut gömülecek yeraltına ve kaç kişi gidecek habersiz uzaklara? kaç yalan yıkacak güvenleri? kaç satır yazılacak kader kitabına

ve kaç dua edeceksin tanrına, kaç damla gözyaşı dökeceksin uğruna? kaç yarın bekleyeceksin? sonralara kaç damla gözyaşı?

Populer olmak kacinilmaz dinlendikce popular olmak amacim degil dinlenmek sadece.........CEZA

kaRanLıktAn zEvk aL hAyaTtAn aLAmaZSn·!¦[·Rapankara.tr.cx·]¦!·

Darbeler Yesende Yüreğine,Affetmek En Asil İntikam. imza=SAGOPAKAJMER

0 yorum:

Yorum Gönder

Sohbet